افزایش فروش با بهینه سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ ویستا

سه شنبه 27 ارديبهشت 1401

تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر قیف فروش

اگر به قیف دقت کنید، ( منظور قیف فروش ) دهانه این قیف بسیار بزرگ است، این به این معنی است که مخاطبین زیادی را جذب میکند. معمولا اشخاصی که در ابتدا به قیف فروش وارد می شوند از تمام اقشار جامعه هستند و احتمال اینکه در نهایت به مشتری تبدیل شوند بسیار بسیار کم و ناچیز است. در این صورت اگر بهترین استراتژی با مشاوره بهترین کادر مشاوره کسب و کار، با صرف هزینه های بالا نیز برای یک کسب و کار در نظر گرفته شود، ممکن است درصد ناچیزی از این حجم ورودی به مشتری تبدیل شوند. برای درک بهتر، یک شرکت بازرگانی فولاد را در نظر بگیرید. این شرکت با در اختیار داشتن بهترین کادر فروش و صرف هزینه های سنگین برای ایجاد یک استراتژی فروش قیف فروش خود را طراحی می کند. ولی ورودی این قیف از تمام افراد جامعه هستن و ممکن است هیچ یک از آنها به چنین محصولی نیاز نداشته باشند. بهترین کار برای فروش بیشتر این است که ورودی با کیفیت تری را جذب قیف فروشتان کنید و با یک استراتژی درست او را تبدیل به مشتری کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ویستا ارائه دهنده باکیفیت ترین خدمات تبلیغاتی و سئو در اصفهان.
توجه: اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.