فروش بدون واسطه‌ محصولات مایکروسافت توسط پارتنر رسمی مایکروس

دوشنبه 03 آبان 1400

تفاوت‌های نسخه های اصلی ویندوز با نسخه های غیر اصلی:

- معمولاً Source هایی که کاربران توسط آن ویندوز رانصب می‌کنند ازمنابعی همچون Torrent ویادیگر سایت‌های به اشتراک گذاری فایل‌ها تهیه می‌شود. معتبرترین شرکت‌های داخلی که ویندوزهایی غیراصلی و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می‌گذارند نیز قابل اطمینان نیستند و حتی اگر ادعایی بر “Untouched” بودن آن کنند نمی‌توان از دست‌کاری نشده بودن آن سورس‌ها اطمینان حاصل کرد.
- رفع محدودیت‌های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل‌های Crack تولید شده توسط افرادی ناشناس صورت می‌پذیرد؛ اجرای فایل‌های Crack دروازه‌ای همیشگی در کامپیوتر به روی آن افراد باز می‌کند که نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس نیز نمی‌تواند از این امر جلوگیری کند.
- استفاده از Windows Update که مایکروسافت روزانه و یا هفتگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است و نه تنها ایرادهای شناسایی شده ویندوز را برطرف می‌کند بلکه امکانات جدید و به‌روز رسانی‌های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

https://microsoftofficial.com/
توجه: اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.

برچسب ها : windows ویندوز اورجینال تفاوت ویندوز اورجینال چیست تفاوت لایسنس ویندوز تشخیص ویندوز مایکروسافت آفیشیال لایسنس ویندوز خرید ویندوز آفیس اورجینال