تحویل آنی محصولات مایکروسافت در ایران -همکار رسمی مایکروساف

جمعه 26 شهریور 1400

شرکت رایان‌نت، سهامی خاص به عنوان اولین و تنها تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت هفت‌ساله در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد سازمان حکومتی، دولتی، خصوصی، و بین المللی مطرح و بزرگ مستقر در ایران ، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت در انگلستان می باشد.
با توجه به حجم موجودی بالای شرکت تمامی محصولات به صورت آنی تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت در ایران و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity و ... نمی باشد و تمامی محصولات با لایسنسRetail و یا Volume License ارایه می گردند.
در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، مشاوره و یا وجود هر گونه سوال از طریق شماره تماس 28422 با ما در تماس باشید.

https://www.itresearches.ir/
توجه: اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.

برچسب ها : مایکروسافت لایسنس لایسنس ویندوز لایسنس ویندوز 10 ویندوز اورجینال خرید ویندوز اورجینال خرید لایسنس ویندوز ویندوز 10 اورجینال آفیس اورجینال لایسنس آفیس اورجینال فروش ویندوز اورجینال خرید اینترنتی ویندوز قیمت ویندوز اورجینال لایسنس مایکروسافت فعالسازی ویندوز 10 فعالسازی آفیس 365 خرید آفیس 2016 ویندوز سرور اورجینال خرید ویندوز سرور آفیس 365 اورجینال