پیک سلامت

 

حتما تا به امروز نام محصولات طبیعی و ارگانیک را شنیده اید. این محصولات تفاوت های بسیار زیادی با محصولات دیگر دارند و در سلامتی شما بسیار تاثیر گذار می باشد. محصولات طبیعی و سالم می توانند بهترین پیک سلامت برای تمام افرادی باشد که از این محصولات ارگانیک و سالم استفاده می کنند.

فروشگاه پیک سلامت اقدام به فروش محصولات طبیعی و سالم کرده است. این فروشگاه همچنین فروش دارو های گیاهی و گیاهان داروی را نیز در لیست فروش های خود قرار داده است. پیک سلامت علاوه بر فروش محصولات، خدمات ویژه ی دیگری را نیز ارائه می دهد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 

alt

محصولات طبیعی و سالم پیک سلامت

محصولات پیک سلامت همگی طبیعی و سالم می باشند و هیچ گونه ماده ی مضر و غیر طبیعی در آن ها وجود ندارد. محصولات طبیعی و ارگانیک درواقع محصولاتی هستند که بدون دخالت مواد شیمیایی و مصنوعی تولید شده باشند. به طور مثال نباید در تولید گیاهان خوراکی از آفت کش ها استفاده شود و برای مقابله با حشرات مضر باید از کود های کاملا طبیعی استفاده شود. فروشگاه پیک سلامت محصولات کاملا ارگانیک و سالمی را به فروش می رساند.

داروهای گیاهی نیز در این فروشگاه عرضه می شود. برای دریافت گیاهان دارویی که توسط پیک سلامت عرضه می شود، می توان از مشاوران واقع در سایت استفاده کنید که بتوانید با کمک گرفتن از آن ها بهترین و مناسب ترین دارو های گیاهی را خریداری کنید. دارو های گیاهی نسبت به دارو های شیمیایی بسیار مناسب تر می باشند زیرا هیچ گونه عوارض جانبی نخواهند داشت و کاملا طبیعی می باشند.

استفاده از محصولات طبیعی و سالم فواید بی شماری دارد که می تواند به خوبی سلامت افراد را حفظ کند و همچنین می تواند باعث حفظ سلامت جامعه نیز بشود. همچنین با استفاده از این محصولات می توانید به اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کنید.

alt

 

خدمات پیک سلامت

پیک سلامت خدمات بسیار زیادی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله ی این خدمات می توان به مشاوره اصلاح تغذیه، انجام حجامت و بادکش، انجام زالو درمانی، فصد و .... اشاره کرد.

افراد زیادی تغذیه ی درستی ندارند که همین امر باعث مشکلات در وزن آن ها و یا سلامتی آن ها خواهد شد. در این فروشگاه شما می توانید از مشاوران با تجربه در مورد تغذیه کمک بگیرید تا مشکلات خود را حل کنید و از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید.

حجامت و بادکش کردن یکی از روش های درمانی بسیار مناسب می باشد که انجام آن باعث می شود که سیستم ایمنی بدن به وسیله ی خون گیری تقویت و تحریک شود. در این روش خون کثیف از بدن فرد خارج شده و باکتری های مضر دیگر نمی توانند به بدن آسیب بزنند. به همین سبب افرادی که در بدن خود احساس درد دارند می توانند با انجام حجامت و بادکش کردن درد های خود را تسکین دهند. پیک سلامت این کار را به خوبی توسط افراد با تجربه انجام می دهد. شما می توانید با خیالی آسوده برای انجام حجامت و بادکش به آن مراجعه کنید.

زالو درمانی نیز یکی دیگر از خدمات پیک سلامت می باشد. زالو یک کرم آبزی است که بعضی اوقات نیز خاکزی می باشند. زالو بادکش هایی درون بدن خود دارد که به وسیله ی آن حرکت می کنند و می چسبند.

از دیگر خدمات پیک سلامت می توان از فصد خون نام برد. این عمل به دلیل از بین بردن سموم بدن انجام می شود. این روش نسبت به روش های حجامت و بادکش نا شناخته تر می باشد. این عمل در واقع همان رگ زدن می باشد. رگ زدن به وسیله ی نیشتر انجام می شود.

 
 

مطالب مرتبط