تحویل آنی محصولات مایکروسافت در ایران - همکار رسمی مایکروساف

دوشنبه 03 آبان 1400

ویندوز ۱۰ آنقدر آشنا و ساده است که شما احساس می کنید در کار با آن یک حرفه ای هستید. منوی استارت در یک فرم وسیع شده بازگشته است؛ به علاوه اپلیکیشن ها و علاقه مندی های خود را حاظر و آماده در منوی استارت خواهید داشت.
Windows 10 جایگزین Windows 8.1 شده است. اینطور که به نظر می‌رسد Windows 10 با قابلیت‌های فراوان و جدید خود می‌تواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد. تغییرات گسترده و بسیاری در Windows 10 انجام شده به طوری که این نسخه از ویندوز را تبدیل به یک عضو جدید خانواده Windows کرده است. مهم‌ترین هدف مایکروسافت در Windows 10 یکپارچه سازی تمامی سیستم عامل‌های مبنی بر ویندوز است، به طوری که یک سیستم عامل واحد برای تمامی دستگاه‌ها نظیر دسکتاپ‌ها، لپ تاپ‌ها، سیستم‌های توکار، تلفن‌های همراه هوشمند و Xbox One تهیه شده است که به طور یکنواخت با یکدیگر ارتباط دارند و بدون نیاز به هیچ ابزار دیگری می‌توانند به یکدیگر متصل شوند و کنترل همگی آن‌ها هرچه آسان‌تر و پیشرفته‌تر شود.
http://microsoftcorp.ir
توجه: اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.

برچسب ها : فعال ساز ویندوز آخرین نسخه ویندوز آخرین ورژن ویندوز اکسپایر شدن ویندوز برنامه ویندوز جدیدترین نسخه ویندوز جدیدترین ورژن ویندوز خرید اینترنتی ویندوز خرید پستی ویندوز خرید لایسنس ویندوز