آغاز کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای

 
به میزبانی دانشگاه اصفهان

آغاز کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای

سومین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه ‌ای، فرصت ها و چالش ها در دانشگاه اصفهان آغاز به کار کرد.

alt

دبیرکنفرانس با اشاره به 140 مقاله داخلی و خارجی رسیده به دبیرخانه این کنفرانس گفت: از این تعداد 87 مقاله پذیرفته شده که 33 مقاله بصورت سخنرانی و 54 مقاله بصورت پوستر ارائه می شود.
جواد راستی با بیان اینکه در این کنفرانس بین المللی چهار کارشناس ،طراح وسازنده بازیهای رایانه ای از کشورهای کره، یونان واتریش حضور دارند گفت: کارشناسان در مدت سه روز در کارگاه های آموزشی در حوزه بازی های رایانه ای، هوش مصنوعی، کارآفرینی و بازاریابی نسل جدید بازی های رایانه ای با رویکرد بهبود مهارت های ذهنی کودکان به وسیله امواج مغزی و پنل بازی های رایانه ای و ویژگی های تحولی کودکان پیش دبستانی به بررسی چالش ها وفرصت های بازی های رایانه ای می پردازند.
وی از راه اندازی رشته تحصیلی بازی سازی در مقطع کارشناسی در دانشگاه اصفهان خبرداد و گفت: سرفصل های درسی این رشته با توجه به نیازهای داخلی کشور و فناوری های مدرن و به روز دنیا تهیه و برای تصویب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است قرار است از سال آینده دانشجو پذیرش کند.